Alla inlägg under september 2012

Av Tilda Haraldson - 27 september 2012 12:51

Jag låg och sov extremt skönt, så hör jag en skata skrika som fan och jag hör Tyra så jag öppnar dörren och in springer Tyra med en fågelunge i munnen :( levande med och den piper av panik osv :( så fick typ panik, jag fick tag på tyra så hon släppte ungen och den försvan dock vet jag inte vart men jag hoppas att den inte var allt för skadad. Sen gick jag inte och tog på mig lite mer kläder sen gick jag ut och leta efter den men hitta den inte så antagligen så klara den sig :)


Sen åkte jag och matte och handla :) för matte hade tagit de sista ägget och jag skulle göra frukosten med ägg och bacon, så när jag kom hem gjorde jag de och så fick jag frallor med :D


Så nu snart ska jag plugga lite sen ska jag vänta tills kl 4 sen tror jag att hampus kommer och hämtar mig :)  

Av Tilda Haraldson - 26 september 2012 19:40

Idag så har jag typ varit i skolan och egentligen inte gjort så mycket :P men dagen börja med att Hampus ringde och väckte mig :) sen gick jag upp fixa och så sen drog jag till skolan :) Första timmen prata jag med Kuratorn sen precis när jag kommer tbx så går brandlarmet och vi måste springa ut. Sen går vi tbx in och jobba de tills lektionen var slut sen hade vi engelska... Min grupp blev färdig, sen hände det en sak som vi inte behöver gå in på... sen hade vi lunch blev att dra donken sen hade vi hälsopedagogik de va kul för nu några onsdagar fram över ska vi ha massage!! sen hade vi svenska sen sluta vi. Jag drog till Alpha en liten stund och satt där och snacka ganska skönt faktiskt :) sen drog jag hem och har inte gjort ett skit sen jag kom hem   


ÅHHH så arg jag va igår!! vi skulle ha matte lektion men alla mattelärare va på nån kurs så ingen hade matte den dagen FÖRUTOM VI!!!! vi va tvungna att sitta i klassrummet och jobba iaf! vår matte lärare e ju helt ...... blev inget gjort för någon iaf så helt onödigt att sätta 15 elever i ett klassrum utan lärare med ämnet matte som man typ behöver mest hjälp i -.-'


Imon så är jag LEDIG!! eller ja hela skolan e de så det är jävligt chill så ska väl sova länge sen när jag väl har kommit upp ska jag plugga lite sen typ efter 4 nån gång ska jag träffa lille Hampus som kör en sån fin opel ;) (golf) tihih    så de ska bli mysigt :) 


På tal om helt annat :D jag och sally va ju och träna i fredags de va jätte skönt så vi ska försöka komma igång nu med träningen så att vi blir vältränade och riktigt snygga tills sommaren :D fast vi e ju ganska snygga men iaf ;) tränar vi mycket nu behöver man inte skämmas sen vid jul när man ska äta så mycket godis och mat :D tihih :D ohhhhhh herre gud!! DET ÄR SNART JUL!!!!!!!!!!!! jag längtar faktiskt efter jul och snön för då har jag en liten överraskning till några människor :D


Nu ska jag typ bara ta de lungt och vänta sen ska jag kolla film och sen ska jag sova och vakna sent!!!! :D mysmys puss och kram skumbanan    

Av Tilda Haraldson - 23 september 2012 15:49

Känslan man får när man e kär!!!!!!!


Sitter hemma nu för hjärtat mår inte så bra :( får se om han mår bättre sen.. hoppas de :)

Fredag va faktikst e rolig dag! 

börja med skolan fast vi hade inga lektioner utan vi hjälpte Marieborgsskolan med deras friidrott va jätte skoj faktiskt förutom att de regnade :(

Sen när jag kom hem så drog jag och tränade med Sally vilket va jätte skönt!!

Senare på kvällen kom Hampus, vi satt och snacka lite sen åkte han hem vid typ 12.

Igår spendera jag dagen hos hampus :) va roligt och mysigt :)


Krya på dig hjärtat!!   

Av Tilda Haraldson - 20 september 2012 18:32

Imorgon är det en vecka sen jag blogga (a) sorry men jag har haft en toppen vecka :) på fredagen då när jag va med Hampus så va det jätte mysigt han hade tänt ljus och gjort det sjukt underbart jätte mysigt!! :)

Sen på lördagen så tror jag att jag va med Hampus jag kommer inte riktigt ihåg xd haha.

Söndag så va jag med Moa sen på kvällen så gick jag på bio med Hampus för första gången :') va jätte mysigt... kommer dock inte ihåg vad vi såg för film men den va bra!

Måndags bestod av skolan sen hem och plugga sen på kvällen så baka jag bullar och då kom Hampus förbi en snabbis och prata lite för han hade varit i Åtvidaberg och kollat på fotboll, de va åtvidaberg mot Malmö FF, MALMÖ VANN!! de  va roligt :D

Tisdagen bestod av skolan sen Hampus.

Igår så fick jag träffa min bäbis!!! Jag åkte till ankarsrum ganska tidigt efter skolan imed att jag slutade tidigt :) egentligen skulle jag åkt till gamleby men imed att Julias fot är sjuk så är hon hemma hos sin mor :) jag va där tills typ 5 sen kom Hampus och hämtade mig sen åkte vi hem till mig. Efter ett tag åkte Hampus hem men kom tbx sen på grund av sak...

Idag så slutade jag skolan 20 över tre hade världens skönaste sista lektion :) vi hade massage vilket va jätte skönt sen cyklade jag hem och gjorde nudlar (A) Sen typ vid 5 kom Hampus och vi skulle köra och handla massage olja men hans kort funka typ inte så det gick inte så då åkte vi hem till mig och så fick han massage iaf :) jag tror och hoppas på att han tyckte att de va skönt :)

Nu håller jag på med att göra mat ska bli gott. Hampus har åkt hem för han skulle på nån dålig hockey match (HV71) ;) Läser du detta hjärtat så puss på dig!!<3<3<3<3

Nu orkar jag inte skriva mer så hej så länge  

 

Bjuder på en sjuk bild på mig från i somras då jag va på Astridslindgrensvärlden med Matte :)

Av Tilda Haraldson - 14 september 2012 18:10

Det blev inte att träffa moa och julia igår :( moa va sjuk och de gick typ inga bussar för julia :( Men får träffa moa nästa vecka nån gång och julia ska jag föröska träffa nu nån gång så snart som möjligt kanske en snabbis imon får prat med henna :D Nu så ska jag snart få mys med hampus :) han har gjort mat och gjort de mysigt :) dock vet jag inte hur det ser ut än för har inte fått kolla :( Men det ska bli en jätte mysig kväll!! Imon så ska jag träffa maja!!!!!!!! som jag inte har träffat på jätte länge!! saknar henne grymt mycket!! sen på kvällen tror jag att jag ska träffa hampus och hoppas på att jag hinner träffa julia med :) Nu är maten färdig så ska gå och äta och ha det jätte mysigt hela kvällen och natten :')<3

Av Tilda Haraldson - 12 september 2012 19:22

Hejsan alla ni som fortfarande går in och kollar min lilla blogg :) denna veckan jag inte har bloggat har jag väl inte gjort så mycket mer än att träffat Hampus :P Igår så fick jag äntligen träffa min älskade Julia!! vi har inte träffats på ett tag men Hampus skulle köra några till Gamleby så vi passade på att träffa henne samtidigt då. Idag så har jag inte gjort så mycket sluta skolan 13:15 fast slutade tidigare så gick vid 12:10 :) drog en snabb sväng förbi Hampus och sa hej sen drog jag hem och pluggade lite, gick upp till dagiset jag ska praoa på och fixade med lite papper sen drog jag hem och ringde Cassie, tänkte fråga om hon skulle med ut och gå och de skulle hon, så hon ringde mig när hon kom hem men då kunde hon inte tyvärr :( så gick ut själv och va ute i 1,5 timme!! JAG E SÅ JÄVLA GRYM!! Imon så ska jag nog träffa Moa och kanske Julia :) ska bli skojskoj :) och på fredag blir de mys med Hampus och lördag fest :) Jag tycker det är kul att blogga så ska försöka blogga lite mer kan inte lova nått men ska försöka kram!!!

 

Av Tilda Haraldson - 4 september 2012 08:05

Jaaaaaag vet att jag e skit dålig på att blogga men jag orkar verkligen inte på kvällen :P men aa i lördags va jag hemma hos hampus på förfest med massa andra människor :) de va roligt :) sen så skulle dom dra ner på stan och gå på palladium så då drog jag hem :) i söndags så träffade jag hampus elsa och robin fast robin och elsa drog så blev att umgås med bara hampus :) igår så va jag i skolan sen kom jag hem och fixade mat till mig och mamma sen kom hampus och hämtade mig så åkte vi hem till han och kolla film och hade det mysigt :) nu ska jag väl börja fixa mig för skolan :) ska försöka blogga ikväll med :) kramar!!<3

Presentation


Heeeej heter Tilda jag är 16 år och har precis ingen aning om vad jag ska skriva här blir väl lite om mitt liv? blir väl säker kul :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards